Häftigaste vinreklamen på länge!

Vinproducenten Orion som säljer boxen The Wanted Zin i Sverige har gjort en genialisk och snygg reklamfilm för den internationella vinmarknaden. Nu kör man en spagettivästern i äkta Sergio Leone stil som påminner om en mix av filmerna A fistful of dollars och The Good The Bad and the Ugly. Musiken är givetvis den kända visslingen…

Reklamfilmen spinner vidare på namnet “The Wanted” och sin Zinfandel och producenten engagerade ca 60 skådespelare som fick agera i reklamfilmerna. Man tycker att filmernas målgrupp ligger mellan 28 och 55 år gamla.

Två av de fyra filmklipp har publicerats på sociala medier, främst på Facebook. Dessa filmer har slagit så pass bra att ansvariga på Orion allvarligt funderar på att också göra en långfilm med västerntema. Producentens utbud av viner med “the wanted”-tema är ganska omfattande med rosé, vita och röda viner. Så det blir nog fler filmer så småningom.

Här kommer du direkt till ett av filmklippen på deras Facebooksida <<

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Vill du ha vårt nyhetsbrev?

Få handplockat innehåll i vårt nyhetsbrev, det är gratis.